Pääyhteistyökumppanit

Rehamed Oy on täysin suomalainen yritys, joka on tarjonnut apuvälinealan asiantuntevia ratkaisuja ja vaihtoehtoja vuodesta 1986.

Apuamme tarvitaan Suomen jokaisessa sairaalassa, terveyskeskuksessa, palvelutalossa ja kodissa silloin, kun ihminen ei selviydy arjesta ilman apuvälineitä tai asiantuntevaa terveydenhoitoa. Vastaamme asiakkaiden yksilöllisiin tarpeisiin asiantuntevalla osaamisella sekä laajalla tuotevalikoimalla.

Valikoimaamme kuuluvat liikkumisen ja siirtymisen apuvälineet, ennaltaehkäisevät patjat ja pehmusteet painehaavoille, imetystuotteet ja -apuvälineet, urologiset tuotteet, hygieniatuotteet kuten inkontinenssisuojat, sekä pukeutumisen ja peseytymisen pienapuvälineet. Lisäksi, jos tilanne niin vaatii, teetämme yksilölliset vaihtoehdot erikseen.

Kun autamme ihmistä selviytymään aiempaa itsenäisemmin, hänen elämänsä laatu paranee. Hoitoalan kuormituksen keventyessä myös yhteiskunta säästää. Palkitsevinta on kuitenkin se, että ikääntynyt pärjää avullamme turvallisesti kotona, tai vuodepotilaan ei tarvitse kärsiä painehaavoista.

Rehamedissa työskentelee motivoitunut joukko ammattilaisia, joilla on alan koulutus ja tahto löytää toimivat ratkaisut haastavimpiinkin tilanteisiin.  Olemme ylpeitä kertoessamme, että olemme onnistuneet tehtävässämme. Tutkittuamme asiakastyytyväisyyttämme olemme saaneet kiitosta sekä asiantuntevasta palvelusta että tuotevalikoimamme laajuudesta, uudenaikaisuudesta ja laadukkuudesta.

Vastaamme kaikkien myymiemme tuotteiden huoltamisesta ja varaosapalvelusta.

Kannamme vastuun myös ympäristöstämme ja noudatamme ISO 14001-ympäristöstandardia.

Palveluksessasi on Rehamed Oy, suomalainen sairaalatarvikkeiden ja –kalusteiden sekä hoitotarvikkeiden maahantuoja. Yksityiset kuluttajat löytävät laadukkaat ammattilaistuotteemme kätevästi verkkokaupoistamme www.medi10.com ja www.rintapumppu.fi.

Cumulus - moderni suomalainen hotelliketju

Cumulus on helppo ja mukava valinta niin työ- kuin vapaa-ajanmatkustajallekin.

Hotellien sijainti kaupungin keskustassa, hyvät liikenneyhteydet ja palvelujen läheisyys tuovat sujuvuutta matkalle.

Cumulus-hotelleissa asiakkaamme nauttivat kodikkaan raikkaasti sisustetuista huoneista, iloisesta palvelusta ja ilmapiiristä. Valittavanasi on 27 hotellia kautta Suomen.

Garmin on maailman johtava satelliittinavigointilaitteiden valmistaja.

Konserni on vuodesta 1989 lähtien suunnitellut, valmistanut, markkinoinut ja myynyt navigointi-, viestintä- ja informaatiolaitteita ja -sovelluksia – joista useimmat on varustettu GPS-teknologialla.

Garmin-tuotteita käytetään autoilu-, ulkoilu-, veneily-, ilmailu-, mobiili-, OEM- ja langattomissa sovelluksissa.

Reissun mahdollistavat