Toripäivä Oulussa hieno ja mielipidevoittoinen

22.7.2013

Oulun esteettömyyttä/esteellisyyttä lähinnä kaduilla mietittiin paikallisen invalidiyhdistyksen jäsenten kanssa.

Toripäivä Oulussa alkoi hienosti Kalevan toimittajan haastattelulla

Paikalle pölähti myös heti kymmeneltä Kullbergin Kari vaimonsa kera, eikä aikaakaan kun alkaa Oulun invalidiyhdistyksen jäseniä sekä toiminnanjohtaja että WEP-projektipäällikkö tulla paikalle. Aloitamme keskustelun Oulun esteettömyydestä/esteellisyydestä ja laitamme ahkerasti täppejä "hankala liikkua" tauluun. Täälläkin kadut voittavat äänestyksen ehdottomasti.

Suhteellisen viileän toripäivän jälkeen suuntasimme Oulun Invalidit ry:n kesäkodille 'Irjala` saunomaan ja kahvittelemaan.